TÖKÉLETES INTEGRÁCIÓ RENDSZERÉBE
✔ Egyszerűen integrálható az összes általános beszerzési rendszerbe
✔ Közvetlen kapcsolat az ERP rendszerrel
✔ Idő- és költségmegtakarítás a valósidejű adatátvitel segítségével
Tökéletes integráció rendszerébe? Nem jelent problémát a Conrad OCI PunchOut segítségével.
Műszaki üzemeltetési igényeit is saját ERP rendszerrel kezeli, vagy külső szolgáltató beszerzési rendszerét használja?
A teljes Conrad katalógust integrálhatjuk az Ön rendszerkörnyezetébe, OCI (Open Catalog Interface) vagy PunchOut interfészen keresztül.
Ez lehetővé teszi, hogy beszerzési rendszereit a rendelések gyors és költséghatékony feldolgozására használja, és mindig teljes mértékben ellenőrzés alatt tartsa költségeit.
100%-os integráció
Közvetlenül a saját rendelési rendszeréből rendelhet a Conrad OCI webáruházában – egyedileg az Ön igényeire szabva. Ily módon élvezheti a Conrad E-Procurement által kínált összes előnyt – folyamatosan felügyelet alatt tartva a rendelési folyamatokat, miközben időt és pénzt takarít meg.
SZABVÁNYOSÍTOTT FOLYAMATOK A BESZERZÉSÉHEZ. EGÉSZEN EGYSZERŰEN.
Digitális előrelépés és a legfrissebb technológia -
a beszerzési folyamat mindegyik fázisában
Használja ki a legújabb OCI 5.0 generáció összes előnyét, mint pl. a háttérkeresés, részletek, validálás vagy a JSON letöltés.
Ezenkívül az egyetlen kreditor megoldásnak köszönhetően a Conrad OCI Shop hozzáférést kínál kiválasztott Conrad Marketplace partnereihez (ez a funkció egyelőre Magyarországon nem elérhető). Ez lehetővé teszi, hogy műszaki üzemeltetési igényeinek még nagyobb részét fedezze egyetlen interfészen keresztül – és egyedül a Conrad számláz.